Razvoj kompetencija i procjena zaposlenika
Kompetencije su svi opažajni oblici ponašanja koje mjerimo indirektno preko posljedica kojima rezultiraju (radna uspješnost, uspjeh u aktivnosti/poslu), ili kroz poželjna ponašanja (sposobnosti, osobnost, znanja, vještine, iskustva, motivacija)
Razvoj i uspješnost svake organizacije započinje s razumijevanjem ponašanja koja organizacija traži i želi razvijati kod svojih zaposlenika. Razvojem sustava kompetencija dobivate jasnu strukturu i oblike ponašanja koji su poželjni u Vašem radnom okruženju.
Razlika između dobrog i izvrsnog zaposlenika skriva se u kompetencijama koje su razvili i kojima se služe u svakodnevnom radu. Razlika između dobre i uspješne kompanije ovisi isključivo o kompetentnosti ljudi koji u njoj rade.
Naše su kompetencije:
- prepoznajemo probleme, rješavamo ih i identificiramo njihove uzroke
- poštujemo članove tima, te njihova mišljenja i stajališta
- reagiramo brzo i fleksibilno sukladno potrebama klijenata, tražeći nova rješenja
- gradimo odnose s klijentima temeljene na povjerenju i razumijevanju
- objedinjujemo postojeće ideje u nova rješenja i nove ideje
- pri iznošenju prijedloga uzimamo u obzir Vaše potrebe i interese, te tržišne uvjete/mogućnosti
- određujemo prioritete i uspješno pretvaramo ciljeve u konkretne operativne zadatke.
- donosimo odluke utemeljene na logici, činjenicama, sposobnostima i ograničenjima, u skladu s vrijednostima organizacije, te preuzimamo odgovornost za njih.
Razvijajte upravo one kompetencije (znanja, sposobnosti, vještine, osobnosti, iskustva i ponašanja), koje će Vašu organizaciju učiniti najboljom na tržištu.
Što dobivate?
- model kompetencija usklađen s Vašom poslovnom strategijom
- bolju učinkovitost i sposobnost razvoja organizacije i zaposlenika
- promjenu ponašanja i razvoj organizacijske kulture koja promiče i potiče prihvaćanje promjena
- jasne obrasce ponašanja koje očekujete od svojih zaposlenika