Ustroj i/ili redizajn poslovnih procesa

Poslovni proces je povezana interakcija između svih resursa tvrtke (ljudi, opreme, metoda i kontrola) u svrhu postizanja određenog cilja. Za ustroj, dizajn ili redizajn poslovnog/ih procesa potrebno je razumijeti prirodu procesa i prikupiti što više kvalitetnih informacija o aktivnostima, njihovom redoslijedu, kadrovima koji ih izvode i opremi/alatima kojima se izvode. 

 Svaki poslovni proces počinje određenom potrebom klijenta (tržišta) i završava zadovoljenjem te potrebe. Sve tvrtke imaju poslovne procese a o kvaliteti komunikacije i usklađenosti ovih procesa unutar tvrtke i s drugim klijentima ili tvrtkama ovisi stabilnost poslovanja i konkurentnost tvrtke na tržištu.

 


Put od ideje do proizvoda ili usluge nije lak i jednostavan.


Što dobivate?

  • povećanje radne učinkovitosti i produktivnosti zaposlenika
  • veće zadovoljstvo klijenata
  • snažniji poslovni imidž i ugled kompanije
  • jasne smjernice za rad svojih zaposlenika

 


Procesima utvrđujemo kako trebamo raditi ono što radimo i u čemu moramo biti izvrsni da bi postigli ono što želimo!