Otvoreni treninzi

DENTALNI TURIZAM U PRAKSI


Ovaj program sastavljen od 4 modula kreiran je s ciljem podrške svima koji rade na razvoju usluge dentalnog turizma kako bi:

  • ispravno usmjerili svoje aktivnosti,
  • na uloženu investiciju dobili maksimalan povrat sredstava,
  • povećali prihode,
  • unaprijedili kvalitetu odnosa s postojećim pacijentima,
  • odabrali najbolje alate i načine za pribavu novih pacijenata.

Radionica je namijenjena vlasnicima ordinacija dentalne medicine koji žele ponuditi dentalne usluge stranim pacijentima, voditeljima odjela za odnose s pacijentima ili voditeljima odjela za zdravstveni turizam, dentalnim tehničarima i asistentima koji rade na privlačenju i komunikaciji s pacijentima.

Sadržaj radionice:

  • Segmentiranje tržišta i targetiranje ciljanih skupina
    • Pozicioniranje i brendiranje kao neophodni elementi prepoznatljivosti na tržištu dentalne medicine
    • Komunikacija s tržištem i kreiranje percepcije o brendu
  • Pribava novih pacijenata putem Google AdWords-a
    • Kako pronaći optimalno područje i riječi koje traže dentalni pacijenti
    • Kako napisati oglas koji će se ljudima svidjeti
    • Što treba napraviti prije Google Ads oglašavanja
    • Kako Google Ads iskoristiti za istraživanje tržišta
  • CRM alat za izgradnju kvalitetnog odnosa s pacijentima
    • Rad u CRM alatu SCHEDULER
  • Znanja i vještine zaposlenika važne za privlačenje i izgradnju odnosa s pacijentima
    • Razvoj kompetencija potrebnih za unapređenje kvalitete usluga

 Predavači:

Željko Popović, MKT stručnjak

Miroslav Varga, GCT

Ibro Fazlić, IT stručnjak

Dijana Fazlić, HR stručnjak 

Informaciju o mjestu i vremenu održavanja radionice objaviti ćemo nakon dogovora sa HGK-om.