Otvoreni treninzi
DENTALNI TURIZAM U PRAKSI
Ovaj program sastavljen od 4 modula kreiran je s ciljem podrške svima koji rade na razvoju usluge dentalnog turizma kako bi:
- ispravno usmjerili svoje aktivnosti,
- na uloženu investiciju dobili maksimalan povrat sredstava,
- povećali prihode,
- unaprijedili kvalitetu odnosa s postojećim pacijentima,
- odabrali najbolje alate i načine za pribavu novih pacijenata.
Radionica je namijenjena vlasnicima ordinacija dentalne medicine koji žele ponuditi dentalne usluge stranim pacijentima, voditeljima odjela za odnose s pacijentima ili voditeljima odjela za zdravstveni turizam, dentalnim tehničarima i asistentima koji rade na privlačenju i komunikaciji s pacijentima.
Sadržaj radionice:
- Segmentiranje tržišta i targetiranje ciljanih skupina
- Pozicioniranje i brendiranje kao neophodni elementi prepoznatljivosti na tržištu dentalne medicine
- Komunikacija s tržištem i kreiranje percepcije o brendu
- Pozicioniranje i brendiranje kao neophodni elementi prepoznatljivosti na tržištu dentalne medicine
- Pribava novih pacijenata putem Google AdWords-a
- Kako pronaći optimalno područje i riječi koje traže dentalni pacijenti
- Kako napisati oglas koji će se ljudima svidjeti
- Što treba napraviti prije Google Ads oglašavanja
- Kako Google Ads iskoristiti za istraživanje tržišta
- CRM alat za izgradnju kvalitetnog odnosa s pacijentima
- Rad u CRM alatu SCHEDULER
- Znanja i vještine zaposlenika važne za privlačenje i izgradnju odnosa s pacijentima
- Razvoj kompetencija potrebnih za unapređenje kvalitete usluga
Predavači:
Željko Popović, MKT stručnjak
Miroslav Varga, GCT
Ibro Fazlić, IT stručnjak
Dijana Fazlić, HR stručnjak